2013-12-15

10. Julböcker

Nu har det hänt. Jag har officiellt blivit knäpp. Vad gör man inte för dumheter för kärleken?

Dumheten vi pratar om är facebook. Det har varit en del påtryckningar. En hel del. Men det som till slut fick mig att registrera mig var att det troligen behövs när jag ska sälja mina gods här på Vattuvargs. Det kan ju vara bra att bekanta sig med mediet innan man på allvar behöver det, eller hur? Företaget är ju fortfarande en bit borta, även om jag experimenterar med nästa version av huarache och mukluk.

Det är en hel del att lära sig för en ensamvarg. Mest av allt måste jag vänja mig vid att det faktiskt är en del människor som undrar vad jag håller på med och därför tittar till mig nu och då. Jag har lite coachning för att få grepp om sociala medier. Det är min fästmö som försöker få fason på mitt nätjag och jag älskar henne för den tid hon lägger ned på projektet. Få se om det är värt allt slit. :)